جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 12 تير 1395     
برج میلاد ظرفیت مناسبی برای برگزاری جشنواره های مختلف دارد

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس کمیته محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر با اشاره به ماه مبارک رمضان و نیاز به برنامه‌های شاد مذهبی گفت: باید قبول کنیم که مردم نیاز به شادی و برنامه های متنوع دارند و این موضوع می‌تواند بویژه در ماه ها و مناسبت‌هایی که می‌توانند چنین ظرفیتی را ایجاد کنند، جدی‌تر گرفته شود.

محمد حقانی با اشاره به ویژه برنامه های شهر خدا برج میلاد گفت: ماه رمضان ماه مبارکی است، ماه میهمانی خداست و این میهمانی فضایی سراسر شاد و خوشایند است، لذا باید از برنامه های شاد و متنوعی نیز برخوردار باشد.

وی  افزود: این موضوع در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و باید گفت برنامه‌هایی که در این زمینه دیده شده، بسیار ارزشمند، متنوع و خانواده محور بوده است.

رئیس کمیته محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه برج میلاد ظرفیت مناسبی برای برگزاری جشنواره های مختلف دارد گفت: برج میلاد و دیگر اماکن فرهنگی ظرفیت‌هایی هستند که شهرداری از آن‌ها در مناسبت‌های مختلف بهره برده و اقدامات صورت گرفته در این زمینه قابل تقدیر است.

ششمین دوره جشنواره شهر خدا برج میلاد تهران از هجدهم خرداد ماه کار خود را در برج میلاد آغاز کرده و این جشنواره تا 15 تیرماه به کار خود ادامه می دهد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: