تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


برج میلاد ظرفیت مناسبی برای برگزاری جشنواره های مختلف دارد
تاريخ خبر: شنبه، 12 تير 1395 ساعت: 11:07

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس کمیته محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر با اشاره به ماه مبارک رمضان و نیاز به برنامه‌های شاد مذهبی گفت: باید قبول کنیم که مردم نیاز به شادی و برنامه های متنوع دارند و این موضوع می‌تواند بویژه در ماه ها و مناسبت‌هایی که می‌توانند چنین ظرفیتی را ایجاد کنند، جدی‌تر گرفته شود.

محمد حقانی با اشاره به ویژه برنامه های شهر خدا برج میلاد گفت: ماه رمضان ماه مبارکی است، ماه میهمانی خداست و این میهمانی فضایی سراسر شاد و خوشایند است، لذا باید از برنامه های شاد و متنوعی نیز برخوردار باشد.

وی  افزود: این موضوع در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته و باید گفت برنامه‌هایی که در این زمینه دیده شده، بسیار ارزشمند، متنوع و خانواده محور بوده است.

رئیس کمیته محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه برج میلاد ظرفیت مناسبی برای برگزاری جشنواره های مختلف دارد گفت: برج میلاد و دیگر اماکن فرهنگی ظرفیت‌هایی هستند که شهرداری از آن‌ها در مناسبت‌های مختلف بهره برده و اقدامات صورت گرفته در این زمینه قابل تقدیر است.

ششمین دوره جشنواره شهر خدا برج میلاد تهران از هجدهم خرداد ماه کار خود را در برج میلاد آغاز کرده و این جشنواره تا 15 تیرماه به کار خود ادامه می دهد.