تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


رضایت ناشران خارجی از نمایشگاه کتاب
تاريخ خبر: شنبه، 23 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:30

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رضایت ناشران خارجی را هم به دنبال داشته است، گفت: فروش کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 20 درصد افزایش داشته است.

 

عبدالمقیم ناصحی اظهار داشت: سی و مین دانشگاه بین المللی کتاب از لحاظ کمی و کیفی بسیار پیشرفت داشته است.

وی عنوان کرد: فضای ایجاد شده در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رضایت ناشران خارجی را هم به دنبال داشته است. امسال یک فضای پویا و آرامش بخش داریم که به لحاظ گنجایش مکان بسیار مناسب است و نزدیک به 135 هزار متر مربع زیر بنا ایجاد شده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به استقبال شهروندان نسبت به سال گذشته، افزود: استقبال شهروندان بسیار افزایش داشته و فروش کتاب 20 درصد افزایش داشته است.

به گفته ناصحی، مهمان ویژه کشور ایتالیا و شهر مهمان استانبول هم سی و مین نمایشگاه بین المللی کتاب را یکی از بهترین نمایشگاه های بین المللی کتاب در دنیا دانستند.

وی افزود: بانک شهر بسیار سریع به قله ها رسیده است. این بانک مربوط به شهرها و شهرداری ها ست و چون بودجه آن مردمی ست مردم هم استقبال می کنند. نمره این بانک در مقابل دیگر بانک ها بسیار قابل قبول است.

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: دو سال گذشته در برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شهروندان برای تهیه بن کارت ها با مشکل مواجه بودند. بانک شهر از سال گذشته ورود کرد و امکانات قابل قبولی را در اختیار شهروندان قرار داد. باجه ها و شعبه ای که هم در نمایشگاه تعبیه شده است، دسترسی شهروندان را راحت کرده است.

 

ناصحی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات بانک شهر، عنوان کرد: بانک شهر در طول این سال ها با مدیریت شهری به خصوص شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران همکاری بسیار خوبی داشته است. این بانک با عنایت به اینکه دیرتر از دیگر بانک ها فعالتیش را آغاز کرده است، اما خدمات با کیفیتی ارائه می دهد.