تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


تثبیت جایگاه شغلی فرزندان بزرگوار شهدا در سازمان شهرداری تهران
تاريخ خبر: سه شنبه، 19 ارديبهشت 1396 ساعت: 09:39

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: راه پیشرفت و توسعه کشور انجام وظیفه با تفکر جهادی خواهد بود و بیش از همیشه نیاز به روحیه جهاد، ایثار و فداکاری احساس می شود. نقش ایثارگران و فرزندان شهدا در این راه بسیار با اهمیت و ارزشمند است، خدمت و تکریم خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان یک وظیفه بزرگ دینی، ملی و انقلابی است.

 

ناصر امانی ادامه داد: تثبیت جایگاه فرزندان بزرگوار شهدا در سازمان شهرداری تهران و پیشگیری از تنزل جایگاه و منزلت سازمانی این عزیزان و در راستای اجرای تبصره ذیل ماده قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان، مصوب سی و یکم خردادماه 1374 مجلس شورای اسلامی و با توجه به رفع ابهامات این مصوبه، از ابتدای سال جاری بر اساس تصمیم کمیته اصلاح ساختار و سازمان شهرداری تهران مورخ چهارم اردیبهشت ماه سال جاری مقرر گردید در خصوص فرزندان بزرگوار شاهد که سابق تصدی جایگاه بالاتر از وضعیت فعلی را دارا بوده اند، با ایجاد پست ستاره دار زمینه بهره مندی این عزیزان از شرایط اولیه ایجاد گردد. لذا بر اساس توافق انجام یافته پس از بررسی های لازم و تایید اداره کل منابع انسانی، مراتب به اداره کل تشکیلات و بهبود روش های معاونت برنامه ریزی جهت تخصیص پست ستاره دار اعلام گردید.

 

معاون شهردار تهران افزود: افتخار داریم که تعداد قابل توجهی از فرزندان شهدای سرافراز دفاع مقدس از همه اقشار نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، ناجا و بسیج در شهرداری تهران مشغول بکار شده و تعدادی از آنان نیز در مسئولیت های مدیریتی در حال خدمت به شهروندان تهرانی هستند.