تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


تا زمانی که مردم با وضعیت بد اقتصادی دست و پنجه نرم کنند شاهد رشد آسیب های اجتماعی هستیم
تاريخ خبر: دوشنبه، 25 بهمن 1395 ساعت: 08:33

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز:رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تا زمانی که مردم با وضعیت بد اقتصادی دست و پنجه نرم کنند شاهد روند رو به رشد آسیب های اجتماعی هستیم، اعلام کرد: اگر چه شهرداری با تمام توان خود اقدامات موثر و مفیدی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی انجام می دهد اما تا آن زمان که وضعیت اقتصادی شهروندان رونق پیدا نکند نمی توانیم شاهد از بین رفتن آسیب های اجتماعی باشیم

 پرویز سروری با تاکید بر اینکه دولت در زمینه مسائل اقتصادی ناکارآمد نشان می دهد، عنوان کرد: تا زمانی که در وضعیت بد اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند به طور قطع آسیب های اجتماعی نیز روند رو به رشدی را طی می کند.

وی با اشاره به آمار بالای بیکاری، عنوان کرد: در جامعه ای که آمار بیکاری بالاست به طور قطع آسیب های اجتماعی نیز روند رو به رشدی را طی می کند و اقدامات در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی تنها مسکن موقتی است.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه ورود شهرداری در حوزه آسیب های اجتماعی تنها یک ورود مسکن وار است، اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که ایجاد اشتغال در دست مدیریت شهری نیست و نمی تواند برای جوانان ایجاد شغل کند و این مسئولیت مهم بر عهده دولت است و متاسفانه شاهد جوانان تحصیل کرده بسیاری در جامعه هستیم.
سروری به بحث رونق اقتصادی اشاره کرد و افزود: بحث های اقتصادی از جمله بحث خانه دار کردن شهروندان یکی از مهمترین مسائلی است که دولت باید با جدیت آن را پیگیری کند.
وی با تاکید بر اینکه در حوزه آسیب های اجتماعی، نخستین امر برطرف کردن علت های آن است، عنوان کرد: دلایل بوجود آمدن آسیب های اجتماعی به طور عموم ناشی از روابط ناعادلانه است.