تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


امیدواریم ثمره حادثه پلاسکو تغییر وضعیت شهدای آتش نشان باشد
تاريخ خبر: سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت: 13:08

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از شهرداری جهت حمایت از پایگاه فرزندان شهیدان سراسر کشور کمک خواست و گفت: ما پایگاهی از شهیدان سراسر کشور تشکیل داده ایم و مکاتبه ای هم با آقای لاریجانی انجام شده به طوری که تا کنون 20 هزار نفر به ما لبیک گفتند.

محمد مهدی تندگویان در جریان سیصد و بیست و سومین جلسه شورا با اعلام اینکه پیرینت 207 صفحه ای از امضای این اعضا هست، تصریح کرد: ما می خواهیم تا وضعیت آتش نشانان فداکار از شهید خدمت به شهید ایثارگر تبدیل وضعیت دهد و از تمام حقوق و مزایای شهید ایثارگر بهره مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه انشالله ثمره حادثه پلاسکو این تغییر وضعیت شهدای آتش نشان باشد، افزود: بی شک با این تغییر خیر بی شماری به خانواده شهدای آتش نشان برسد و در این راستا از شهرداری نیز می خواهیم تا ما را کمک کند.

تندگویان در خصوص سامانه تنقیح آیین نامه شورای شهر تهران نیز گفت: از درخواست های ما تشکیل این سامانه بود زیرا مشکل اصلی ما مطابقت دهی مصوبات شورا و شناسایی مغایرت های مصوبات چه در شورا و چه در مغایرت با قوانین است. از همین رو می خواهم که به تولید مصوبه برای اصلاح با مصوبات قبلی اقدام شود.