تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


اگر شهرداری پایتخت نباشد خیلی از فعالیت های هنری تعطیل می شود
تاريخ خبر: شنبه، 22 آبان 1395 ساعت: 12:04

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،  رییس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دوسالانه مجسمه های شهری تهران فضای مطلوب تری را به شهر می دهند، گفت: اگر در برخی موضوعات شهرداری تهران نباشد، خیلی از فعالیت های هنری در پایتخت تعطیل می شود.

عبدالحسین مختاباد با اشاره به پنجمین دوسالانه مجسمه‌های شهری تهران گفت: ازجمله فعالیت های این دوره مدیریت شهری این است که هنرمندان را به یاری بطلبد تا به پایتخت یک چهره فرهنگی و هنری بدهند. که در حال حاضر نیز این اتفاق در مجسمه سازی رخ داده است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه مذکور یادآور شد: این دوسالانه فضای مطلوب تری را به شهر می دهد و براساس نظرسنجی از مجسمه سازان، ارتباط فرهنگی، مذهبی و هنری آثار با جامعه صورت گرفته است.

رییس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران با ابراز امیدواری به اینکه طی یک پروسه چند ساله تهران یک شهر مثال زدنی در عرصه کارهای تجسمی شود، خاطر نشان کرد: من به عنوان رییس کمیته هنری شورای شهر حس می کنم اگر در برخی موضوعات شهرداری تهران نباشد، خیلی از فعالیت های هنری در پایتخت تعطیل می شود. البته تاکید می کنم که برخی از این آثار از لحاظ کیفیت هنری می تواند در حد بالاتری هم باشد، این در حالیست که شورا شهر کارهای اجرایی نمی تواند انجام دهد و بیشتر پیشنهاد می دهد.