تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


انتقاد سالاری به مدیریت منطقه ۴ شهرداری تهران
تاريخ خبر: چهارشنبه، 27 مرداد 1395 ساعت: 10:04

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رییس کمیسیون شهرسازی ومعماری شورای شهر تهران اعلام کرد: شهرداری منطقه ۴ بزودی قفل می شود به گونه ای که دیگر امکان تداوم مدیریت شهری در آنجا وجود نخواهد داشت.

 

محمد سالاری در جلسه علنی شورای شهر تهران با انتقاد به نحوه ارائه گزارش شورایاری های منطقه ۴ در جلسه روز سه شنبه گفت: منطقه ۴ بزرگترین منطقه شهرداری تهران محسوب می شود که اکنون با مشکلات و چالش های زیادی مواجه است و سرفصل این مشکلات می بایست امروز در حضور آقای بهاری شهردار منطقه مطرح می شد که متاسفانه اجازه داده نشد و ایشان به سرعت جلسه را ترک کردند. من بارها به ایشان و معاونین شهردار تهران هشدار داده ام که شهرداری منطقه ۴ به زودی قفل می شود به گونه ای که دیگر امکان تداوم مدیریت شهری در آنجا وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: فقط در سال جدید شاهد حجم گسترده ای از تخلفات و تثبیت های کاربری های خلاف بوده ایم. همچنین روزانه شاهد  طرح شکایت و دغدغه تعداد گسترده ای از شهروندان به دلیل عدم تصمیم گیری و مدیریت صحیح در این منطقه می باشیم.

سالاری با انتقاد جدی نسبت به نحوه مدیریت مجموعه های ستادی و... شهرداری منطقه ۴ از سوی شهرداری منطقه اعلام کرد: اکثر معاونین و همکاران آقای قالیباف در جریان این چالش ها هستند ولی متاسفانه نسبت به ارائه گزارش و حل و فصل آن اقدامی نمی کنند.

این عضو شورا با اشاره به اینکه منطقه۴ بعنوان بزرگترین منطقه شهرداری تهران نیازمند تدبیر و عقلانیت و تصمیم گیری به هنگام و عدم انتقال استرس به بدنه شهرداری منطقه و مدیران مربوطه می باشد گفت: می بایست مجموعه  اشکالات و چالش هایی که این منطقه با آن مواجه است در جلسه ای جداگانه مورد بررسی و نتیجه گیری قرار گیرد و از هیات رییسه شورا تقاضا دارم حتما طی جلسه ای با حضور شهردار تهران مشکلات منطقه ۴ مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.