تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


اولويت مجلس جديد تحقق مديريت واحد شهري باشد
تاريخ خبر: دوشنبه، 28 تير 1395 ساعت: 10:42

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، معاون نظارت شوراي اسلامي شهر تهران با اعلام اين كه مديريت شهري به جاي حاشيه سازی و مچ گيري به آرامش، اعتماد و تعامل نياز دارد، گفت: شهرداري تهران بايد در فضايي آرام، به دور از هياهو و جار و جنجال و در قالبي برنامه محور و مسأله مدار و نيز با چشم انداز روشن و زمان بندي مشخص، امور شهر را پيش برده و به شهروندان خدمات رساني نمايد.

عباس جديدي افزود: مديريت يكپارچه يعني تمام دستگاه‌ هاي خدمت رسان با هم هماهنگ باشند كه البته اين نوع مديريت در حال حاضر به نوعي وجود دارد اما مديريت واحد يعني همه دستگاه ها زير نظر يك مدير باشند و ما بايد به سمت و سوي تحقق مديريت واحد برويم.

وي با اشاره به اين كه در تمام شهرهاي پيشرفته دنيا، مديريت واحد وجود دارد و ما نيز در تهران به دنبال تحقق مديريت واحد به اين معنا هستيم كه تمام دستگاه هاي خدمات رسان زير نظر شهرداري تهران باشند، اظهار كرد: سياست درست همين است كه شهر دست شهرداري باشد.

جديدي با بيان اين كه مهم ترين كار اولويت دار نمایندگان مجلس در این دوره باید تحقق مديريت واحد شهري باشد، تصريح كرد: يكي از افتخارات مجلس جديد مي تواند تقويت شوراها باشد و بايد فضا به سمت و سويي برود كه بتوانيم بار دولت را سبك كنيم.

نماينده مردم تهران در پارلمان شهری در پايان با تأكيد بر اين كه شايد مجلس يك جايگاه سياسي داشته باشد اما شورای شهر يك كانون صد در صد مردمي و متعلق به مردم است، خاطرنشان كرد: شورای شهر، ميدان امتحان است نه باشگاه سياسي و نبايد به سمت و سوي كار سياسي برود و فرمان آن به جاي گره گشايي از كار مردم به طرف اين جناح و آن جناح كشيده شود.