تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


بررسی نام گذاری خیابانی به اسم شهدای محیط بان
تاريخ خبر: يکشنبه، 13 تير 1395 ساعت: 11:20

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بعد از بررسی مکان و معبری که قرار است آن را به اسم شهدای محیط بان نام گذاری کنند این پیشنهاد به صحن خواهد آمد و بعد از رای اعضا قطعی خواهد شد.

رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پیشنهادی که دنیامالی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران در صحن شورا در خصوص نام گذاری خیابانی به اسم شهدای محیط بان مطرح کردند، اظهار داشت: بعد از بررسی مکان و معبری که قرار است آن را به نام شهدای محیط بان نام گذاری کنند به صحن خواهد آمد و بعد از رای اعضا قطعی می شود.

وی با بیان اینکه اعضای شورا با این طرح مخالفتی نکرده اند، افزود: چمران رئیس شورا این پیشنهاد را به کمیته نام گذاری ارجاع داده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهادات تغییر نام معابر و خیابان ها در کمیته نام گذاری معابر و اماکن شهر تهران بررسی می شود و آنها خود تعیین می کنند که چه معبری به چه نامی، نام گذاری شود.

گفتنی است؛ اسماعیل دوستی، عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد که با توجه به شهادت سه محیط بان طی روزهای اخیر و به منظور حفظ و پاسداشت نام و زحمات این محیط بانان، پارک پردیسان به نام «محیط بان» تغییر نام کند که این پیشنهاد برای بررسی بیشتر به کمیسیون نامگذاری شورا ارجاع داده شد.