تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


عمر شورای چهارم به اصلاحات توسعه ششم نمیرسد
تاريخ خبر: شنبه، 22 خرداد 1395 ساعت: 13:23

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت اصلاح لایحه برنامه ششم توسعه از سوی نمایندگان مجلس که سبب تضعیف شوراها و شهرداری ها می شود، گفت: گمان نمی کنم این اصلاحات به عمر شورای چهارم برسد.

مهدی چمران با بیان اینکه در نظر داریم با مجمع نمایندگان جدید استان تهران جلسه مدونی برگزار کنیم تا اشکالات این لایحه هر چه زودتر اصلاح شود، تصریح کرد: در نامه ای رسمی هم شهردار تهران و هم بنده از جایگاه ریاست شورای عالی استان ها این اشکالات را به صورت مدون برای آقای لاریجانی، ریاست مجلس دهم ارسال کرده ایم تا این ایرادات در لایحه اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه در نظر داریم این اشکالات را برای کمیسیون های تخصصی مجلس دهم نیز ارسال کنیم، ادامه داد: همان طور که این اشکالات را برای کمیسیون های تخصصی مجلس نهم ارسال کردیم، برای کمیسیون های مجلس دهم نیز می فرستیم تا به صورت تخصصی از سوی نمایندگان بررسی شود.

چمران با اشاره به اینکه با ریاست کنونی مجلس در زمان مجلس نهم صحبت های کوتاهی در حاشیه نشست ها داشته ایم، خاطر نشان کرد: آقای لاریجانی قول مساعد دادند تا مشکلات برنامه ششم توسعه را دنبال کنند و در صورت امکان این اشکالات برطرف شود. هرچند که این قول مساعد به عمر مجلس نهم نیز نرسید.