تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


تامین سرانه های فرهنگی و فضای سبز برای شهروندان
تاريخ خبر: سه شنبه، 18 خرداد 1395 ساعت: 08:15

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از منطقه 17 انگیزه فعالیت در این منطقه را ستودنی خواند و افزود: انگیزه فعالیت در مدیریت شهری منطقه موج می زند و باید تقویت شود.

این بازدید در روز دوشنبه و همراه با ما ملاقات با شهروندان از سطح محدوده رقم خورد.

دوستی با اشاره به بازدید از سطح محدوده منطقه 17، نگهداشت درسطح منطقه را خوب ارزیابی کرد و افزود: در جلسه ملاقات با مدیران انگیزه و انرژی فراوانی دیدم که می تواند نقطه قوت این منطقه تلقی شود. در این منطقه تاکید بر این بود که به مردم خدمت کنیم و این انکیزه در شهردار و مدیران دیده می شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران شهدا را خورشید منظومه شمسی ایران دانست و تصریح کرد: باید یادمان باشد که هیج وقت شهدا را فراموش نکنیم و هیچ وقت خانواده شهدا را فراموش نکنیم و همیشه به یاد رشادتهای انها باشیم.

دوستی خروج راه اهن از سطح شهر را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در جلسه با شهردار منطقه 17 عنوان شد که سزاوار نیست فضایی که باید در اختیار مردم قرار بگیرد توسط دیزل اشغال شود و دیزل باید به خارج از شهر منتقل شود و تونل ها در اختیار مترو قرار گیرد. و فضای ازادشده در اختیار مردم قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ازادشدن حریم راه اهن تهران تبریز گفت: معتقدم هرچه سریعتر این مکان باید در اختیار شهروندان قرار بگیرد و از ان برای تامین سرانه های فرهنگی و فضای سبز استفاده شود.

گفتنی است اسماعیل دوستی پیش از بازدید از منطقه 17، از منطقه 19تهران نیز بازدید به عمل اورده بود.