تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


ابراز رضایت عمومی از خدمات بانکی بانک شهر در نمایشگاه کتاب
تاريخ خبر: يکشنبه، 19 ارديبهشت 1395 ساعت: 09:38

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس شورای شهر تهران ورود بانک شهر به مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، چه در حین ساخت این پروژه و چه اجرای بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران را یک ارزش دانست و گفت: ورود بانک شهر به عرصه فرهنگی به ویژه کتاب دیدگاه بسیار سازنده و جالبی است که به بانک هویت مردمی ارزنده تری می دهد و تاکید می کند که بانک شهر تنها به فکر سودآوری نیست.   

مهدی چمران با یادآوری اینکه عرصه های فرهنگی در کشور ما برخلاف دنیا چندان درآمدزا نیستند هرچند که کتاب و نمایشگاه کتاب از این قائله مستثنی است، تصریح کرد: ارزش گذاری بانک شهر به مقوله فرهنگی و کتاب هویت ارزشی دارد و این دیدگاه به نوبه خود برای شورای شهر نیز یک ارزش است.

وی با ابراز امیدواری به اینکه سایر نمایشگاه هایی که قرار است در مجموعه شهرآفتاب نیز برگزار شود به همین اندازه از سوی مردم مورد استقبال قرار گیرند، افزود: مردم اعلام می کردند که از خدماتی که در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب ارائه می شود، به ویژه خدمات بانکی بسیار راضی هستند که این دستاورد بسیار خوبی است.

وی با اشاره به دستگاه ها و سیستم هایی که بانک شهر در نمایشگاه شهر آفتاب مستقر کرده، سیستم استفاده از ارز خارجی این بانک را نیز حائز اهمیت برشمرد و گفت: آماده سازی این زیرساخت های خدماتی نشان می دهد که تلاش خوبی برای خدمت رسانی به مردم صورت گرفته است.

چمران همچنین شعبه مرکزی بانک شهری که در نمایشگاه شهر آفتاب مستقر است را هم اندازه با شعب  بزرگ شهری خواند و افزود: به شخصه با دیدن استقرار این همه امکانات خوب و حضور این تعداد زیاد از نیروها و پرسنل بانک در داخل نمایشگاه تعجب کردم.

رییس شورای شهر تهران همچنین با اشاره به بروز برخی مشکلات قطعی سیستم های بانک شهر در روز دوم نمایشگاه، علت این مشکلات را قطعی برق دانست و گفت: بی شک قطعی برق بر روند ارائه خدمات بانکی به شهروندان تاثیر می گذارد، از همین رو امیدواریم در آینده دیگر شاهد بروز قطعی برق یا خطوط تلفن نمایشگاه نباشیم تا چه در نمایشگاه کتاب و چه سایر نمایشگاه ها خدمات هرچی کیفی تری به شهروندان ارائه شود