تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


تهیه گزارش جامع نظارت وارزیابی از عملکرد نوروزی شهرداری تهران
تاريخ خبر: يکشنبه، 15 فروردين 1395 ساعت: 11:56

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران که در طول نوروز از محل های اسکان نوروزی شهرداری تهران در سطح بوستان های فرامنطقه ای ، حرم مطهر امام خمینی (ره) بازدید کرده بود، اعلام کرد: مسافران تهران از محل های اسکان نوروزی راضی بودند.

مجتبی شاکری با اعلام اینکه کمیته فرهنگی در حال تهیه گزارش جامع نظارت وارزیابی از عملکرد نوروزی شهرداری تهران است، افزود: بازدید از محل های اسکان مناطق 15 ، 4 ، 22 ، 5 ، حرم مطهر امام خمینی (ره) و حرم شاه عبدالعظیم و بررسی نظرات مردم حکایت از رضایت مسافران از امکانات اسکان نوروزی مدیریت شهری تهران بود.

به گفته عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ، مراکز اسکان نوروزی شهرداری تهران این امکان را به مسافران داد تا با وجود درآمدهای کم امکان بهره مندی از فضاهای فرهنگی و مراکز دیدنی شهر تهران را داشته باشند به طوری که بسیاری از مسافران از برخورداری تهران کارت و بهره مندی از 5000 هزار تومان هزینه رایگان سفر شهری و بلیط های تخفیف «مهمان طهران » ابراز رضایت کردند.

شاکری بکارگیری آژانس های خصوصی در اجرای برنامه های گردشگری و تورهای تهرانگردی را اقدامی موثر از سوی شهرداری تهران خواند و گفت: برپایی تورهای تهرانگردی فرصتی است تا جاذبه های گردشگری شهر تهران به مردم کشور و حتی تهرانی ها شناسانده شود و تهران را به اولویتی به عنوان مقصد گردشگری تبدیل کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: برپایی ایستگاه های استقبال از مسافران نوروزی در مبادی شهر تهران نیز توانست فرصت مناسبی را ایجاد کند تا علاوه بر ارائه امکاناتی همچوننقشه یا تهران کارت به مشافران، موضوعات فرهنگ شهروندی همچون مدیریت پسماند و حفظ طبیعت را به مردم یادآوری کند.