تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


استعفای شهردار منطقه دو همراه با شجاعت و حفظ حرمت جامعه بوده است
تاريخ خبر: شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت: 14:47

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز،عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خبر استعفای شهردار منطقه دو در پی وقوع حادثه درگیری در کارواش سعادت آباد، گفت: این استعفا نشان دهنده شجاعت یک مدیر در پذیرش مسئولیت خود و نیز حفظ حرمت جامعه و مردم منطقه بوده است.

ابوالفضل قناعتی درباره نامه استعفای عزیزاله نظری مبنی بر ابراز تاسف از اتفاق پیش آمده درخصوص کارواش سعادت آباد و پذیرش قصور، گفت: ای کاش این روحیه و تفکر در همه مسئولین کشور جاری و ساری شود تا اگر در جایگاه یک مدیر، شاهد وقوع رخدادی بودند که آحاد جامعه توقع پاسخگویی داشتند، این جرئت را داشته باشند تا با نگاه خدمت به مردم ، تصمیم بگیرند و از اولویت شخصی عبور کنند.

قناعتی با تاکید بر اینکه استعفای شهردار منطقه دو شهر تهران نشان می دهد این مدیر فردی مسئول است، گفت: در پذیرش قصور ، توجه به مشکلات مردم و رضایتمندی شهروندان منطقه مورد توجه قرار گرفته است.

در کشور مدیر مطلق نداریم

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: در خصوص شهردار منطقه دو باید بگویم ایشان در نوشتن استعفا عجله کردند چرا که نظام جمهوری اسلامی مسئولین و خدمتگذاران را به راحتی بدست نیاورده است که آنها را به راحتی از دست دهد و ایشان هم خدماتی در منطقه دو داشته اند.

وی تصریح کرد: ما در کشور مدیر مطلق نداریم و هر فردی از میزانی توانمندی و در مقابل اشکالاتی برخوردار است و مهم تدبیر درست داشتن در قبال اتفاقات است که عذرخواهی و پذیرش اشتباه در این حادثه، نشان می دهد یک مدیر نسبت به حوزه ماموریت و تصمیمات اتخاذ شده، از چه جایگاهی برخوردار است تا آنجا که خود را از این اتفاق کنار نمی کشد و بار آن را بر دوش می گیرد.

پرونده مسیر قانونی را طی کند

 قناعتی همچنین به پیگیری پرونده در مسیر قانون با ارائه مستندات تاکید کرد و گفت: سوابق این پرونده باید در اختیار مسئولین قضایی قرار گیرد تا با بررسی دقیق مستندات موجود از سنوات گذشته، تعیین تکلیف در خصوص این پرونده صورت گیرد.

به گفته عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران مرجع قانونی باید مشخص کند که آیا ادعای وقف درست بوده یا خیر و اگر این زمین متعلق به شهرداری منطقه بوده است ، باید از راه قانونی و با حرمت و احترام، موضوع حل و فصل شود.