تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


اين همه سال در شورا بوديد چه شده که يکدفعه ازخواب بيدار شده ايد؟
تاريخ خبر: چهارشنبه، 16 دی 1394 ساعت: 11:55

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رييس کميسيون حمل و نقل شوراي شهر تهران با بيان اينکه در حالي اتهمات فساد به شهردار تهران زده مي شود که بيشتر مديران شهرداري نسبت به شدت سخت گيري هاي ايشان معترضند، گفت:

آقاي دبير شما تازه به شوراي شهر نيامده ايد. اين همه سال در شورا بوده ايد و اين هم تخلف رخ داده است؟ حالا چه شده است که به يک باره از خواب بيدار شده ايد؟

احمد دنيامالي در تذکر پيش از دستور دويست و بيست و سومين جلسه شورا با انتقاد از اينکه تعداد قابل توجهي از مديران شهرداري از آقاي قاليباف گلايه دارند به اين دليل که حوزه بازرسي و حراست به شدت نسبت به سال هاي گذشته سختگيرانه تر رفتار مي کند، افزود: تعداد پرونده هايي که به بازرسي کل کشور و محاکم ارجاع داده شده حاکي از شفافيت در شهرداري تهران است.

وي با انتقاد از اينکه رئيس کميسيون بودجه در مصاحبه هاي روز گذشته خود اعلام کرده است که شخص شهردار به دنبال اصلاحات نيست، اين حرف را نادرست خواند و گفت: اگر يک برگ تخلف از شهردار در دست داريد و اگر يک برگ مستندات داريد به من بدهيد تا خودم به شخصه پيش شهردار بروم و پيگير اين تخلفات شوم.

دنيامالي با تاکيد بر اينکه در چند ماه گذشته پاي ثابت حسابرسي ها بوده است، متذکر شد: از يک طرف هر روز حسابرسي ها مطرح مي شود و از سويي ديگر بارها اعلام مي شود شفافيت هاي مالي وجود ندارد. اگر شفافيت نيست پس حسابرسي ها بر چه اساسي انجام مي شود؟

رييس کميسيون حمل و نقل شوراي شهر تهران با بيان اينکه اين فسادي که گفته مي شود همه دنيا را گرفته چيست، افزود: آقاي دبير مگر شما همين 6 ماه پيش وارد کميسيون بودجه شده ايد؟ چرا يکدفعه از خواب بيدار شده ايد؟ يعني همه خوابند و فقط شما بيدار هستيد؟ به جاي آنکه فضا را مخدوش کنيم و در دنيا نشان دهيم که در شهرداري تهران يک مافياي فاسد وجود دارد، بهتر است آخرت را در نظر بگيريم.

وي با تاکيد بر اينکه شهردار تهران بچه جنگ است و من نيز بچه جنگ هستم و از زدن اين اتهامات کوتاه نمي آيم، خاطرنشان کرد: به جاي اينکه اين بحث ها را به اين شکل و در فضاي رسانه ها مطرح کنيم، بهتر است فقط کمي جانب انصاف را رعايت کنيم. شما بارها فروش اراضي عباس آباد را مطرح کرده ايد. مکاني که به نهادي که آقايان قناعتي و حافظي به آن تعلق دارند فروخته شده است، اما شما طوري مي گوييد انگار اين زمين ها به پسرخاله قاليباف واگذار شده است.

رئيس کميسيون حمل و نقل شورا تاکيد کرد: مصاحبه روز گذشته آقاي دبير را به همسرم به عنوان يک شهروند عادي دادم تا مطالعه کند. وقتي نظر ايشان را جويا شدم گفت، برداشتش از اين مطالب اين است که شهرداري يکپارچه گرفتار فساد است. اگر اينطور است از آقاي دبير مي خواهم همچون آخرين بند مصاحبه شان همه مستندات را به قوه قضائيه بدهند و از اين قوه پيگيري کنند نه اينکه فضايي ايجاد کنند که همه را زير سوال ببرند.