سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی با صدور اطلاعیهای اعلام کرد: دانشآموزانی که تاکنون نسبت به ثبت سفارش کتابهای درسی خود اقدام نکردهاند، در صورت ثبت نام قطعی در مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی (my.gov.ir my.medu.ir , irtextbook.ir) مراجعه و نسبت به ثبت سفارش کتابهای درسی خود اقدام کنند.
به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: دانشآموزانی که بهدلیل تغییر پایه تحصیلی یا رشته تحصیلی یا مدرسه محل تحصیل نیاز به اصلاح سفارش دارند، میتوانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به اصلاح سفارش خود اقدام کنند.
لازم به یادآوری است حواله توزیع کتابهای درسی برای دانشآموزانی صادر خواهد شد که ثبت نام آنها برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ در مدرسه قطعی شده باشد و همچنین ثبت سفارش کتابهای درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی انجام داده باشند.
در پایان این اطلاعیه تاکید شده است در صورتی که ثبت نام دانش آموز در مدرسه به صورت قطعی انجام شده است و برای ثبت سفارش کتاب درسی با مشکل مواجه است، با بخش پشتیبانی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به شماره (۰۲۱-۸۸۳۰۱۴۸۱ و ۰۲۱-۸۸۸۲۳۱۴۰ و ۰۲۱-۸۸۳۰۲۰۲۶ و ۰۲۱-۸۸۴۹۰۲۲۰ ) تماس بگیرد.