تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


لزوم تشکیل هیاتی از سوی شورا برای بازگرداندن شرکت کنترل ترافیک به جایگاه اصلی
تاريخ خبر: سه شنبه، 22 فروردين 1402 ساعت: 14:55

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تشکیل هیاتی از سوی شورای شهر تهران برای بررسی ابعاد مختلف زیرساخت‌های شرکت کنترل ترافیک و بازگرداندن این شرکت به جایگاه اصلی خود تاکید کرد.

 علی اصغر قائمی در یکصد و سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از مطرح شدن موضوع انحلال شرکت کنترل ترافیک توسط تشکری هاشمی در تذکری گفت: به عنوان یک کارشناس ساده اما مطلع که حدود ۱۲ سال مدیرعاملی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران را بر عهده داشتم و حدود پنج سال عضو هیات رئیسه شرکت کنترل ترافیک تهران بودم کاملا در جریان مسائل این شرکت هستم. بر همین اساس تاکید می‌کنم از دوره پنجم روند فروپاشی زیرساخت‌ها و نیروی انسانی در این شرکت آغاز شده و این روند ادامه پیدا کرده است. به شکلی که امروز از توان ایجاد شده در این شرکت در جاهای دیگر استفاده می‌شود. در حالیکه این نیروها در این سازمان رشد یافته‌اند.
 
وی افزود: برای حوزه IT شهرداری تهران باید اعلام خطر کرد و بر همین اساس باید هیاتی از سوی شورای شهر تهران مشخص شود تا با بررسی ابعاد مختلف کمک کنند که این شرکت به جایگاه اصلی بازگ