تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


هنوز گزارش عملکرد پایش برنامه سوم توسعه شهری وصول نشده
تاريخ خبر: سه شنبه، 10 آبان 1401 ساعت: 15:26

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در حال ورود به چهارمین برنامه توسعه شهری هستیم، گفت: هنوز گزارش عملکرد پایش برنامه سوم شهری وصول نشده است.

 مهدی پیرهادی در یکصد و دومین جلسه عنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به افتتاح نخستین مرکز MRF در تهران گفت: با افتتاح این مرکز و اجرای این طرح میزان انتقال زباله‌ها به جنوب شهر تهران کاهش پیدا می‌کند. قطعا با تکمیل این طرح و افتتاح هفت مرکز دیگر میزان انتقال زباله‌ها به جنوب شهر تهران به کمترین حد ممکن می‌رسد.
 
وی افزود: تصفیه شیرابه زباله‌ها در مجموعه‌ای جداگانه انجام می‌شود و فشرده سازی زباله‌ها نیز در این مراکز انجام خواهد شد. بدین ترتیب قطعا در موضوع مدیریت پسماند عملکرد بهتری خواهیم داشت.
 
پیرهادی با اشاره به افزایش هزینه‌های مدیریت پسماند، گفت: با راه اندازی این مراکز کاهش هزینه‌ها و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی محقق می‌شود.
 
این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برنامه توسعه شهری در تهران، ادامه داد: برنامه چهار ساله توسعه شهری تهران با اصلاحیه بودجه و بودجه سال ۱۴۰۲ نباید تداخل داشته باشد. زیرا این کار باعث از بین رفتن کار تخصصی می‌شود.
 
وی تاکید کرد: در حال حاضر شاهد ورود به چهارمین برنامه توسعه شهری هستیم اما هنوز گزارش عملکرد پایش برنامه سوم توسعه شهری تهران به ما ابلاغ نشده است.