تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


انتخاب بازرس شرکت واحد اتوبوسرانی و نماینده ناظر شورا بر سازمان تاکسیرانی
تاريخ خبر: چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت: 13:20

 

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، اعضای شورای اسلامی شهر تهران با تشکیل مجمع عمومی عادی شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه محمدحسین نوروزی را بعنوان بازرس اصلی شورا در این شرکت انتخاب کردند.

در هشتاد و سومین جلسه، مجمع عمومي عادی شركت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه (به صورت فوق العاده ) به منظور " انتخاب بازرس اصلی برگزار شد.

محمدآخوندی درخصوص این لایحه اظهار داشت: بازرس اصلی شرکت واحد از این شغل انصراف داده است و لذا باید برای انتخاب بازرس اصلی مجددا رای‌گیری شود.

جعفر تشکری هاشمی نیز محمدحسین نوروزی را معرفی کرده و گفت: او کارمند شهرداری است و سابقه طولانی در حوزه حمل و نقل دارد و به عنوان بازرس اصلی شورا در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه معرفی می‌شود.

درنتیجه اعضای شورا با 16 رای به محمدحسین نوروزی رای موافق دادند.

همچنین در ادامه يك نفر نماينده شورای اسلامی شهر تهران به عنوان ناظر جهت نظارت بر حسن انجام كار و وظايف و عمليات هيات عامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيرانی شهر تهران معرفی شد.

سید جعفر تشکری هاشمی در این خصوص گفت: این نماینده وظیفه حضور در سازمان تاکسیرانی و نظارت بر عملکرد مدیر عامل و هیئت مدیره را دارد لذا مصطفی قنبرنژاد که از پرسنل معاونت حمل و نقل و ترافیک هستند، معرفی می شود.

در نهایت قنبرنژاد نیز با 14 رای موافق به عنوان نماينده شورای اسلامی شهر تهران در سازمان تاکسیرانی انتخاب شد.