ایسنا: معاون کیفیت شرکت ایرانخودرو ضمن تشریح علل عدم موفقیت خودروسازان داخلی در ارتقای کیفیت محصولات، به افزایش آگاهی و شناخت جامعه نسبت به صنعت خودرو در دنیا اشاره و تاکید کرد که مشتری با مقایسه صنعت خودرو داخلی و خارجی به فاصله بین آنها واقف شده و براین اساس نارضایتی از سطح کیفیت و تکنولوژی خودروهای داخلی شکل گرفته است.
*مشتری با مقایسه صنعت خودرو داخلی و خارجی به فاصله بین آنها واقف شده و براین اساس نارضایتی از سطح کیفیت و تکنولوژی خودروهای داخلی شکل گرفته است.
*نقدینگی لازم که با آن بتوانیم به فکر ارتقای کیفیت هم باشیم، نداریم.
*برخی قطعهسازان باکیفیت به دلیل بدهی خودروسازان به آنها دیگر تمایل به همکاری با خودروسازان ندارند.
*زمانی که ما با قطعهسازان، خودروسازان و طراحان برتر دنیا تعامل نداشته باشیم، امکان رشد هم نخواهیم داشت.
*تجهیزات ما در تمام زنجیره تامین فرسوده است