تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


دو پیشنهاد عضو شورای شهر تهران برای بهبود وضعیت محله هرندی به رئیس جمهوری
تاريخ خبر: يکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت: 12:20

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به بازدید رئیس جمهور از محله هرندی دو پیشنهاد برای بهبود وضعیت این محله ارائه کرد.

ناصر امانی صبح امروز در تذکری پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به بازدید سرزده رئیس جمهور از محله هرندی گفت: از ایشان تشکر می‌کنم که بازدیدی سرزده از این محله  داشتند اما حضور ایشان قطعا توقع مردم را بالا برده و باید فرقی بین بازدید ما و سایر مسوولان با رئیس جمهور وجود داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه دو پیشنهاد در خصوص هرندی دارم گفت: از رئیس جمهور می خواهم اعتباری ویژه برای محله هرندی در سال آینده در نظر بگیرد و همچنین موضوع هرندی و آسیبهای اجتماعی در دستور کار شورای اجتماعی که با ریاست آقای رئیسی تشکیل شده پیگیری کند.
 
امانی افزود: همچنین لازم است که از ظرفیت، اطلاعات و اقدامات شورا و شهرداری استفاده کنند تا مردم این محله تغییرات عملی و ملموسی برای بهبود محله‌شان ببینند.
 
همچنین مهدی چمران نیز با اشاره به بازدید سرزده رئیس جمهور از محله هرندی گفت:  سابقه نداشته که یک رئیس جمهور از یک محله آن هم به صورت سرزده بازدید کند و جا دارد از این اقدام وی تشکر کنیم.