تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


بهره برداری از سمن‌سراها در مناطق ۲۲ گانه تهران بزودی
تاريخ خبر: چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت: 14:55

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،رئیس ستاد سمن‌های شهر تهران با اعلام اینکه سمن سراهای مناطق ۲۲ گانه تهران بزودی به بهره‌برداری می‌رسند، گفت: این سمن‌سراها تبدیل به خانه‌ سمن‌ها می‌شوند.

علوی در دیدار با  نمایندگان سمن‌های فعال در حوزه محیط زیست و مدیریت بحران گفت: اتفاقاً امروز شما را دعوت کرده‌ایم تا با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در خصوص معضلات شهر تهران نظرات کارشناسی خود را در قالب طرح و برنامه آماده و در اختیار کمیته‌های مختلف شورای شهر تهران بگذارید.
 
وی ادامه داد: برنامه‌ ما این است که نتیجه‌ بدست آمده در کارگروه‌های تخصصی در حضور رؤسای کمیته‌های تخصصی شورا بررسی و از این نظارت که کارشناسی شده و دقیق خواهند بود در تدوین طرح ها و لوایح استفاده شود.
 
علوی با اشاره به اینکه کارگروه‌ها باید روی موضوعات مشخص و برنامه محور کار کنند، یادآور شد: قطعاً حضور داوطلبانه‌ شما در قالب سمن می‌تواند به حل بهتر و سریعتر مشکلات تهران کمک کند.
 
وی در پایان جلسه با اعلام یک خبر خوش برای سمن‌ها گفت: طی چند روز آینده، بهره‌برداری از سمن‌سراها در مناطق ۲۲ گانه آغاز می‌شود و به تدریج تمامی مناطق دارای سمن‌سرا خواهند شد.
 
 رئیس کمیته‌ی مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران، سمن‌سراها را خانه‌ سمن‌ها خواند و گفت: تمامی سمن‌های دارای مجوز ‌می‌توانند به صورت رایگان از امکانات سمن‌سراها استفاده کنند.