تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


لزوم ارائه جدول زمانی واکسیناسیون پرسنل شهرداری تهران
تاريخ خبر: يکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت: 15:31

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،عضو شورای شهر تهران با اشاره به آغاز واکسیناسیون پرسنل شهرداری تهران گفت: بهتر است جدول زمانی این موضوع منتشر شود تا همکاران بدانند چه زمانی نوبتشان فرا می رسد.

 سیداحمد علوی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به آغاز روند واکسیناسیون پرسنل شهرداری تهران و همچنین تشکر و خداقوت بابت زحمات متحمل شده برای پرسنل شهر سالم در ایام کرونایی گفت: بهتر است برنامه زمان بندی دقیق واکسیناسیون پرسنل اعلام شود تا همکاران بدانند چه زمانی نوبتشان می رسد.
 
وی افزود: همچنین باید همکاران بدانند اگر اولویت بندی نیز در انجام واکسیناسیون صورت گرفته، به چه علت و چرا پرسنل یک معاونت یا سازمان در اولویت جلوتر قرار گرفته‌اند.
 
این عضو شورای شهر تهران در ادامه با بیان برخی پیشنهادها خواستار آن شد تا داروهای مرتبط با کرونا به طور کامل برای پرسنل شهرداری تهران تحت پوشش خدمات درمانی و بیمه ای قرار گیرد و فرقی میان همکارانی که دارای دفترچه تامین اجتماعی هستند با سایر همکاران که بیمه شهرداری هستند نباشد. لازم است که مراکز تست و خدمات تست با گستره حقیقی مشخص شوند تا همکاران برای تست کرونا دچار سردرگمی نشوند.
 
علوی تاکید کرد: راه اندازی مرکز مشاوره و راهنمای  تلفنی  به همکاران مبتلا شده و ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی بعد از بهبود این همکاران نیز می تواند روند درمان و بازگشت را بهتر کند.
 
وی در ادامه با اشاره به معضل تهیه دارو برای مبتلایان به کرونا گفت: پیدا کردن و در اختیار قراردادن داروهای کرونایی برای کارکنان شهرداری نیز می تواند دیگر خدمتی باشد که به مجموع خدمات می افزاییم.
 
وی افزود: همچنین می توانیم جهت ارائه خدمات به عموم شهروندان همکاری های بیشتری با ستاد مقابله با کرونا  خصوصا در موضوع واکسیناسیون داشته باشیم.

قدردانی امانی برای پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل شهرداری
 
عضو شورای شهر تهران برای پرداخت به موقع حقوق و مزایا پرسنل شهرداری تهران از سرپرست و معاونت مالی شهرداری تهران قدردانی کرد.
 
 ناصر امانی در پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، در تذکری پیش از دستور گفت: باید از سرپرست شهرداری و معاونت مالی قدردانی کرد که در نخستین روزهای این دوره با وجود مشکلات مالی برای اولین بار در ۲۴ مردادماه حقوق و مزایای پرسنل را پرداخت کرده است که نوید یک آغاز خوب بود؛ لذا از همه کسانی که در این کار تلاش کرده‌اند قدردانی می‌کنم.
 
وی افزود: از شرکت شهرسالم نیز تشکر می‌کنم برای راه اندازی دو مرکز واکسیناسیون کارمندان شهرداری تهران اما متاسفانه هر هفته شاهد فوت پرسنل هستیم که اکثرا هم از افراد جوان هستند؛ بی تردید باید بدنه اداری و اجرایی شهرداری تهران مورد توجه قرار گیرند و اولویتی برای این کارمندان داده شود.
 
وی تاکید کرد: لازم است آقای جاوید و شرکت شهرسالم پیگیری کنند که واکسیناسیون پرسنل مناطق و نواحی در اولویت قرار گیرد.