تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


مدیران شهری با رئیس مجلس دیدار می‌کنند
تاريخ خبر: سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت: 10:43

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس شورای شهر تهران: در زمان مناسب برنامه‌ریزی می‌شود که مدیران شهری ملاقاتی با رئیس مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه امروز صحن شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره برگزاری جلسه هم‌اندیشی معاونان شهردار و اعضای شورای شهر اظهار داشت: در این جلسه در مورد سوء تفاهم‌ها از قوانین و آئین‌نامه‌های مربوط به موضوع باغات، موضوع‌هایی مطرح شد. مردم نگرانی‌ها و تقاضا‌هایی در مورد پرونده باغات داشتند و بر همین اساس در این جلسه نظر‌های مختلفی بررسی شد.
 
وی افزود: علاوه بر حناچی، گلپایگانی معاون شهردار، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و اعضای کمیسیون محیط زیست و معماری شهرسازی و بسیاری دیگر از اعضای شورای شهر حضور داشتند.
 
رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: تعداد پرونده‌ها، رأی‌هایی که صادر شده و اینکه چه اصلاحاتی باید در زمینه موضوع باغات انجام گیرد مورد بحث قرار گرفت و نتایج خوبی در مورد آن حاصل شد که نتایج آن را ماه‌های آینده خواهیم دید.
 
هاشمی در مورد کمبود اتوبوس و مترو در پایتخت گفت: باید ببینیم دولت تدبیر و امید چه فکری درباره این موضوع در شهر‌ها و کلانشهر‌ها خواهد داشت و لازم است که دولت حساسیت در جهت تأمین ناوگان حمل و نقل عمومی داشته باشد. البته هنوز هم دیر نشده است و این موضوع امکان تحقق دارد.
 
رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا به زودی مدیران شهری ملاقاتی با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خواهند داشت، گفت: صحبت‌های اولیه با برخی از نمایندگان مجلس انجام گرفته است و منتظریم که به صورت کامل نمایندگان در مجلس مستقر شوند و فعالیتشان شروع شود و در زمان مناسب ملاقات‌هایی با آقای قالیباف خواهیم داشت.