تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


سازمان مدیریت میادین در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن قرار دارد
تاريخ خبر: شنبه، 6 بهمن 1397 ساعت: 11:50

Image result for ‫راد مدیر میدان تره بار‬‎

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اعلام اینکه این سازمان در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن قرار دارد، گفت: با وجود فروش گوشت کیلویی 100 هزار تومانی در سطح شهر که خطیب محترم نماز جمعه تهران نیز روز گذشته به آن اشاره داشتند، گوشت گوساله در میادین و بازارهای میوه و تره بار با یک سوم قیمت سطح شهر و گوشت گوسفند نیز نصف قیمت سطح شهر عرضه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، سید سعید راد افزود: با وجود فروش گوشت در فروشگاه‌های سطح شهر به قیمت 100 هزار تومان، قیمت گوشت در میادین و بازارهای میوه و تره بار بسیار پایین‌تر است و به عنوان نمونه، ران گوساله منجمد وارداتی به قیمت 29500 هزار تومان یعنی کمتر از یک سوم و ران گوسفند گرم وارداتی به قیمت 49 هزار تومان، یعنی نصف این مبلغ عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نیم شقه گوسفند گرم آسیای میانه در میادین میوه و تره بار به قیمت 39800 تومان و نیم شقه گوسفند گرم استرالیایی به قیمت 44400 تومان به فروش می‌رسد، اظهار کرد: به عبارتی، با مبلغ 100 هزار تومان، خرید بیش از دو و نیم کیلوگرم گوسفند گرم آسیای میانه و بیش از دو کیلوگرم ران گوسفند گرم استرالیایی در میادین امکان پذیر است.

راد با بیان اینکه گوشت چرخ کرده مخلوط در میادین میوه و تره بار با قیمت 37 هزار تومان عرضه می‌شود، تصریح کرد: این در حالی است که مرغ تازه تنظیم بازار به قیمت 9800 تومان و مرغ منجمد تنظیم بازار به قیمت 8900 تومان نیز به صورت روزانه در میادین توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه این سازمان در حدود امکانات و مقدورات خود با درک جنگ اقتصادی دشمن علیه مردم کشورمان، برنامه ریزی‌های لازم را برای مقابله با تحریم‌های دشمنان و فشار کمتر به شهروندان به عمل آورده است، خاطرنشان کرد: امروز جنگ اقتصادی را مهم‌تر از جنگ نظامی می‌دانیم و در شرایط معیشتی موجود، تمام تلاش خود را در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن به کار گرفته‌ایم که در کنار مردم باشیم تا آنها متحمل مشکلات کمتری شوند.

گفتنی است، اقدامات سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در کنترل و تعدیل قیمت محصولات مصرفی شهروندان، نه تنها موجب شده است تا این محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره بار نسبت به سطح شهر تا بیش از 50 درصد ارزان‌تر عرضه شوند، بلکه بر کنترل قیمت در سطح شهر نیز موثر بوده است.