به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، مسئول سامانه همگانی ۱۸۸۸ منطقه 15 گفت: تاکنون به 96 درصد از پیامهای ثبت سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ این منطقه رسیدگی شده است.
کامران همایونی با اعلام مطلب فوق افزود: بر اساس آمار 1193 پیام در سامامه نظارت همگانی 1888 منطقه ثبت شده که 4 درصد پیامها به دلیل زمانبر بودن در روند رسیدگی قرار دارد.
وی ادامه داد: بیشترین موضوع مطروحه توسط شهروندان در این سامانه مربوط به معاونت خدمات شهری و محیط زیست و موضوع سد معبر دستفروشان، اصناف و تغییر کاربری مسکونی به تجاری و اداری است.
شایان ذکر است، شهروندان می توانند از طریق پست الکترونیک 1888@tehran.ir ، ارسال پیام کوتاه به شماره 30001888، تماس تلفنی با 1888 و ارسال نامه به صندوق پستی 1733918674 نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را با موضوعات شهری ثبت کنند.