تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


رضایت کامل زائران و مسئولان عراقی از اقدامات خدام الحسین در عتبات
تاريخ خبر: شنبه، 5 آبان 1397 ساعت: 15:27

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز،رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران از رضایت کامل زائران و مسئولان عراقی از اقدامات خدام الحسین در عتبات خبر داد.

محمدجواد حق شناس گفت: امسال هم مانند سال های گذشته شاهد حضور خیل عظیم زائران مشتاق به زیارت بارگاه امامان به نجف و کربلا بودیم.
 
وی افزود: جدا از این حضور میلیونی، شاهد بارش فراوان باران هم بودیم که در صورت نبود نیروهای آماده و تجهیزات می توانست مشکلاتی را ایجاد کند، اما با تدابیری که اندشیده شده بود، هیچ مشکل خاصی برای زایران پیش نیامد.
 
رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران ادامه داد: میان منطقه ای که مسئولیت آن با نیروهای شهرداری بود و مناطقی که مسئولیت آن ها با ما نبود، تفاوت بسیاری از حیث نظافت خیابان ها و نظم حاکم دیده می شود که این امر جای تشکر بسیار از خدام الحسین دارد.
 
وی افزود: این حضور به حدی چشمگیر بود که مسئولان مربوطه از اقدامات شهرداری تقدیر کردند. با مسئولان مزارات در کوفه و مسئولان عتبات مقدسه که دیدار و گفت و گو کردیم قدردان این حضور بودند.
 
حق شناس افزود: به نظرم برای ارایه بهتر خدمات و حضور منسجم تر و برنامه ریزی بیشتر، سال آینده باید زودتر اعلان موضع و قبول مسئولیت شود.