تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


توسعه در تهران نامتوازن است
تاريخ خبر: دوشنبه، 17 ارديبهشت 1397 ساعت: 17:17

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: توسعه زمانی مطلوب است که پایدار و متوازن باشد، اما در تهران توسعه نامتوازن داریم و به محیط‌زیست توجه نشده است.

 
 
زهرا صدراعظم نوری بعد از استماع برنامه پیروز حناچی، خطاب به وی اظهار کرد: شما در مقطعی دبیر شورای عالی شهرسازی و ‌معماری وزارت راه و شهرسازی بودید و با شهرداری تهران به‌خاطر نوع بارگذاری‌ها و درآمد ناپایدار چالش داشتید.
 
 
 
وی ادامه داد: در صورتی که شورا به شما رای اعتماد دهد و جایگاه شما تغییر پیدا کند، با این موضوع چه می‌کنید؟ شما فقط سه سال فرصت دارید که زمان زیادی هم نیست، بالاخره باید هزینه شهرداری تامین شود و از طرف دیگر نباید با مسئولیت سابق خودتان دچار پارادوکس شوید.
 
 
 
این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه توسعه زمانی مطلوب است که پایدار و متوازن باشد، تصریح کرد: در تهران توسعه نامتوازن داریم و به محیط‌زیست توجه نشده است، برای حفظ و حراست از محیط‌زیست که جزء ویژگی‌هایی توسعه متوازن است چه برنامه‌ای دارید؟
 
 
 
صدراعظم نوری با طرح این سوال که برای طرح جامع تفصیلی میلیارد‌ها تومان هزینه شد، چه برنامه ای دارید، گفت: اعلام کردید ۸۱ درصد شهروندان از شرایط ناراضی هستند، این مقدار زیادی است و چگونه می‌خواهید رضایت شهروندان را جلب کنید؟