تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


شورای شهر به زودی شهردار را انتخاب خواهد کرد
تاريخ خبر: سه شنبه، 21 فروردين 1397 ساعت: 14:29

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز: سرپرست شهرداری تهران، با تاکید براینکه برنامه‌ها بر اساس ریل‌گذاری آقای نجفی ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: قطعا شورای شهر به زودی شهردار را انتخاب خواهد کرد.، سمیع‌الله حسینی مکارم با بیان اینکه از همه مدیران و‌ کارکنان شهرداری می خواهم تا به کار خود ادامه دهند، گفت: سرپرستی دوران‌گذار بوده و به طور قطع شورای شهر به زودی شهردار را انتخاب خواهد کرد.

 
سرپرست شهرداری تهران با اشاره به برنامه‌های خود اظهار کرد: برنامه‌ها مبتنی بر برنامه‌هایی است که شورای اسلامی شهر آن را پذیرفته و تکرار می‌کند. مبنای این برنامه قانون مداری در همه هزینه‌ها است، همچنین اطلاع‌رسانی شفاف به مردم جزو برنامه‌های اساسی ما است.
 
وی با بیان اینکه موضوعی را که مردم باید بدانند این است که منابع شهرداری در کجا هزینه می‌شود، تصریح کرد: این حق مردم است که این موضوع را مردم بدانند، همه قراردادهای بالای یک میلیارد توماندر اختیار عموم قرار خواهد گرفت. از طرف دیگر، فعالیت را بر مبنای ریل‌گذاری و زیرساخت‌هایی که آقای نجفی فراهم کردند، ادامه می‌دهیم.
 
حسینی مکارم همچنین تاکید کرد: همه معاونت‌ها باید مثل گذشته به کار خود ادامه بدهند. این در حالی است که شهردار تهران در گذشته در انتخاب معاونان و شهرداران با من مشورت می‌کرد.
 
سرپرست شهردار در مورد بازنشستگی خود هم توضیح داد: در حال حاضر کارمند رسمی شهرداری تهران هستم.