تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


برنامه های دکتر نجفی در راستای مبارزه با فساد بود
تاريخ خبر: سه شنبه، 21 فروردين 1397 ساعت: 13:56

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز: سمیع الله حسینی مکارم در پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران ری و تجریش بعد از انتخاب به عنوان سرپرست شهرداری تهران حضور یافت و گفت: از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر تشکر می کنم و امیدوارم با همدلی و با اخذ نظر و مشاوره دوستان این دوران گذار تا تعیین شهردار جدید را به خوبی پیش ببریم.

 
وی افزود: امیدوارم همان برنامه هایی که دکتر نجفی سرلوحه کار خود قرار دادند را دنبال کنیم ؛چراکه این برنامه ها در راستای شفاف سازی انضباط مالی تمرکز بر اجرای قانون و مبارزه با فساد بود.
 
سرپرست شهرداری تهران با بیان اینکه امیدوارم با همکاری سایر همکاران با قوت به کار خود ادامه دهیم تا شهردار جدید مشغول به کار شود، گفت: مجموعه فعالیت های ما برای شهروندان باید شهری قابل زیست و شاد را فراهم کند، تا زحمات دکتر نجفی و زیرساخت هایی که پایه گذاری کرده اند از بین نرود.
 
حسینی مکارم اضافه کرد: از دکتر نجفی تشکر می کنم و برای او آرزوی سلامتی دارم. ایشان یکی از سرمایه های ما و جزو مدیرانی هستند که تمام افرادی که در این سال ها با او ارتباط داشتند، به عنوان پاکدست ترین فرد از نجفی یاد می کنند.
 
وی ادامه داد: نجفی فردی با نگاه های راهبردی بود و امیدوارم بتوانیم در این مدت از تجارب ارزنده او استفاده کنیم.
 
سرپرست شهرداری تهران با اشاره به اینکه شورای شهر و شهرداری تدوین برنامه سوم را در دستور کار دارد، عنوان کرد: از دکتر نجفی می خواهیم، در تدوین این برنامه ما را هدایت و راهنمایی کند تا برنامه خوبی که مد نظر شورا است تدوین شده و به شورا تقدیم شود.
 
وی افزود: زحمات و خدمات دکتر نجفی و زیرساخت های قانونی بنا نهاد، بسیار ارزنده است و کارمندان شهرداری تهران پذیرفته اند که مدیریت شهری جدید بر شفاف سازی تاکید دارد. امیدوارم با کمک اعضای شورای شهر تهران و آنچه که نجفی پایه ریزی کرده است، مدیریت شهر را پیش ببریم و نگاه های این مدیر پاکدست را دنبال کنیم.