تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


شهرداری تهران در راستای ساماندهی وضعیت زلزله زدگان گام بزرگی برداشت
تاريخ خبر: دوشنبه، 29 آبان 1396 ساعت: 11:27

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛نماینده مردم کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه شهرداری تهران گام بزرگی در راستای ساماندهی وضعیت زلزله زدگان غرب کشور برداشته است، گفت: در بازدید از مناطق زلزله زده شاهد زحمات نیروهای شهرداری تهران بودم که در این سرما همپای دیگر سازمان‌ها خدمات رسانی می‌کردند.

 

سید پیمان موسوی در خصوص وضعیت خدمات رسانی شهرداری تهران به زلزله زدگان این استان گفت: روز گذشته به منظور بررسی وضعیت مناطق زلزله زده از کرمانشاه بازدید کردم و در این بازدید شاهد زحمات نیروهای شهرداری تهران بودم که در این سرما همپای دیگر سازمان‌ها خدمات رسانی می‌کردند.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران گام بزرگی در راستای ساماندهی وضعیت زلزله زدگان غرب کشور برداشته است، عنوان کرد: ماشین آلات و دیگر لوازم شهرداری تهران در مناطق غربی کشور استفاده شد و از این منظر قدردان شهرداری تهران هستیم.

نماینده شورای استان کرمانشاه در شورای عالی استان‌ها در ادامه تصریح کرد: اقدامات اولیه در شهرستان های کرمانشاه انجام شده و بزرگترین مشکل سرپناه این افراد است که در جلسات مدیریت بحران نیز این مساله مطرح شد.

موسوی با تاکید بر اینکه تهیه کانکس برای سرپناه زلزله زدگان در اولویت قرار دارد، اذعان کرد: چادر نمی‌تواند در مقابل سرما و برودت مناطق ثلاث باباجانی دوام آورد، از این رو باید هرچه سریعتر کانکس فراهم شود تا زلزله زدگان حداقل 6 ماه تا یکسال آینده در این کانکس‌ها سکونت داشته باشند.

وی در خصوص وضعیت جمع آوری پسماند، خاطر نشان کرد: گروه های شهرداری کرمانشاه و تهران  در این زمینه وارد عمل شدند و پسماندهای منطقه را جمع آوری کردند.