تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


تاکید بر فعالیت های انسان محور در شورا
تاريخ خبر: سه شنبه، 7 شهريور 1396 ساعت: 14:55

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه اولویت کمیسیون اجتماعی-فرهنگی شورای شهر تعیین تکلیف کمیته‌ها است، گفت: در حال حاضر ساماندهی ستادها و کمیته‌هایی که زیر نظر این کمیسیون فعالیت می‌کنند را در دستور کار قرار داده‌ایم.

حسن خلیل آبادی، عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: رویکرد پنجمین دوره از شورای شهر تهران رویکرد فرهنگی-اجتماعی است و فعالیت های این شورافعالیت های انسان محور است.

وی با تاکید بر اینکه مسائل فرهنگی و اجتماعی پایه و اصل کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: باید از فضای اجتماعی و فرهنگی سطح شهر به منظور توسعه و ترویج مسائلی که مربوط به تغییر رفتار و حقوق شهروندان است، استفاده شود.

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران در خصوص اولویت برنامه‌های کمیسیون اجتماعی-فرهنگی شورای شهر تهران توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: توسعه مشارکت مردم، ساماندهی مراکز فرهنگی و اجتماعی، ساماندهی کمیسیون‌های فرهنگی است.

خلیل آبادی ادامه داد: درحال حاضر ساماندهی ستادها و کمیته‌هایی که زیر نظارت این کمیسیون فعالیت می‌کنند را در دستور کار داریم.

وی با تاکید براینکه مسئولان کمیته و ستادها باید مشخص شوند، اذعان داشت: بحث امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران نیز تعیین تکلیف کمیته‌های این کمیسیون مثل کمیته نام گذاری، کمیته شهدا، کمیته هنر و کمیته ورزش بود که تعیین تکلیف وضعیت این کمیته‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گفته عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، طبق آئین نامه‌های قبلی باید وظایف کمیسیون اجتماعی-فرهنگی مشخص شود تا این کمیسیون پیشبرد برنامههای خود را براساس برنامه تدوین شده قرار دهد.