تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


وزیر کشور حکم شهردار را زودتر امضا کند
تاريخ خبر: چهارشنبه، 1 شهريور 1396 ساعت: 13:05

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛عضو شورای پنجم شهر تهران با اشاره به اینکه تمامی وعده های شورای اصلاح طلبان به ریاست عارف که به شهروندان داده شده بود تحقق یافته است، گفت: تصویب کرده بودیم که در لیست نهایی جوانان و زنان سهم بسزایی داشته باشند که امروز شاهدیم در ترکیب هیات رییسه شورای پنجم هم از جوانان استفاده شده و هم از زنان.

 

 سید حسن رسولی در نخستین جلسه شورا، با اعلام اینکه در تداوم این سیاست های راهبردی مردم ملاحظه کردند که سخنگوی شورا و منشی دوم اقای علی اعطا و خانم بهاره اروین از جوانان هستند، تصریح کرد: قول دیگر این بود که علاوه بر مفاد شورای سیاست گذاری تلاش کنیم تا انسجام شورا انگونه که در شان جامعه است حفظ شود و همه ما در خدمت مدیریت شهری و مردم باشیم.

وی ادامه داد: یکدستگی شورا به معنای عدم اهتمام به انتقاد نیست و تلاش می کنیم تا پاکدستی در همه شئونات شهر تهران مدنظر باشد.

رسولی خاطر نشان کرد: دکتر نجفی در کنار همه خصلت ها با رای قاطع ۲۱ انتخاب شدند و باید تاکید کنم که وی یکی از مدیران نسل اول انقلاب است که کوچکترین برچسب یا تخلفی ندارند. از این رو امیدواریم وزیر کشور بعد از انتخاب شورای شهر در موعد معین با اقدامات از پیش صورت گرفته حکم شهردار را صادر کند.