تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


به نسبت اهمیتی که فرهنگ در انقلاب ما دارد به کتاب نپرداخته ایم
تاريخ خبر: شنبه، 24 تير 1396 ساعت: 14:19

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه باغ کتاب یک رخداد بزرگ تاریخی برای ملت، کشور و انقلاب است، گفت: این مجموعه زمینه ارتباط کودک با کتاب و فرهنگ کتاب خوانی را افزایش می دهد.

 

ابوالفضل قناعتی باغ کتاب را یکی از بزرگترین پروژه های احداث شده در سطح شهر تهران دانست و اظهار کرد: به نسبت اهمیتی که فرهنگ در انقلاب ما دارد به کتاب نپرداخته ایم.

وی عنوان کرد: باغ کتاب یک رخداد بزرگ تاریخی برای ملت، کشور و انقلاب است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تشکر از کسانی که در ساخت این مجموعه تلاش کرده اند، تصریح کرد: امروز می توانیم بگوییم آبروی فرهنگی جمهوری اسلامی در این مرکز پیدا شده است. امیدوارم این اقدام در تمام کشور الگو برداری شود و مردم ما بتوانند به راحتی با کتاب ارتباط برقرار کنند و زمینه های نشر فرهنگ کتاب خوانی و افزایش سرانه مطالعه کتاب با ساختن ظرفی که این مظروف در آن قرار می گیرد درست شود.

قناعتی فرهنگ سازی را یکی از دستاوردهای خوب باغ کتاب دانست و افزود: این مجموعه زمینه ارتباط کودک با کتاب را به خوبی فراهم می کند و می تواند زمینه های فرهنگ کتاب خوانی و افزایش سرانه مطالعه در رشته های مختلف را به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین کار این است که ما زمینه های دسترسی مردم را به این مجموعه فراهم کنیم، بیان کرد: با تلاش کنیم ننوه این مجموعه در مقیاس های کوچک تر را در محلات داشته باشیم.