تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


اهتمام به توسعه زیرساخت های فرهنگی شهر از دستاوردهای حائز اهمیت شهرداری است
تاريخ خبر: سه شنبه، 20 تير 1396 ساعت: 10:37

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛رئیس شورای شهر تهران در خصوص بازدید اعضای شورا از پروژه باغ کتاب تهران گفت: روز یکشنبه اعضای شورای شهر تهران از این پروژه به طور کامل بازدید کردند و سپس نشست بسیار خوبی در این خصوص برگزار شد.

 

مهدی چمران در سیصد و پنجاه و نهمین جلسه شورا تصریح کرد: اقدامات خوبی در این پروژه رخ داده و برای دست اندرکاران این پروژه ارزوی موفقیت می کنم و امیدوارم از این پردیس فرهنگی در شهر و کشور استفاده شایان ببریم.

نایب رئیس شورای شهر تهران با اعلام اینکه در گذشته اراضی تپه های عباس اباد به دستگاه های مختلف واگذار شده بود، گفت: در دوره اخیر مدیریت شهری این اراضی جمع اوری و مجموعه کنونی عباس اباد شکل گرفته که در راستای این اقدام خوب اخیرا باغ کتاب نیز افتتاح شد.

به گزارش شهرنوشت، مرتضی طلایی در تذکر پیش از دستور سیصد و پنجاه و نهمین جلسه شورا با اعلام اینکه ساخت این مجموعه های فرهنگی از جنس اقدامات باقیات و صالحات است، تصریح کرد: این سازه ها از دستاوردهای مهم دوره چهارم و سوم شورای شهر تهران و از اقدامات ماندگار مدیریت شهری کنونی پایتخت است.

وی از تلاش ها و زحمات مدیریت شهری به منظور ساخت این مجموعه های فرهنگی تقدیر کرد و اهتمام به توسعه زیرساخت های فرهنگی شهر را از دستاوردهای حائز اهمیت شهرداری دانست.

طلایی در توضیح چرایی غیبتش در بازدید روز یکشنبه اعضای شورا از پروژه باغ کتاب نیز گفت: در ماموریت و مرخصی بودم و عدم حضورم شرکت در مراسم تشییع جنازه یک مادر شهید بود.