تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


وقت مان را به مسائلی که به صحن شورا ربط ندارد اختصاص ندهیم
تاريخ خبر: سه شنبه، 30 خرداد 1396 ساعت: 10:46

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛ رئیس شورای شهر تهران با یادآوری ۷۱ ماده وظایف اعضای  شورا خطاب به جدیدی، یکی از اعضای شورای چهارم تهران گفت: وظیفه ما بررسی مسایل شهر تهران است نه برگزاری دادگاه مناظرات ریاست جمهوری در شورای شهر. اینجا دادگاه نیست و شایسته نیست اعصای شورا در این خصوص بحث کنند.

 چمران در پاسخ به تذکر یکی از اعضا در سیصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورا، با تاکید بر اینکه همه مردم کوچه و بازار با ریزبینی در خصوص مناظرات حرف زده اند و صحن شورا برای این بحث ها نیست، تصریح کرد: پرونده واگذاری املاک به دادگاه داده شده و هرچه لازم بوده توضیح داده خواهد شد اما باید تاکید کنم که این املاک نجومی اصطلاح غلطی است که بارها به کار برده شده است.

وی با اشاره به دریافت پاسخ دقیق از دستگاه قضا خاطرنشان کرد: در این خصوص هم دادستان تهران را دیده و هم با آقایان منتظری و سراج صحبت هایی کرده ام. ما تلاش داریم هر چه زودتر نتیجه این پرونده اعلام شود تا این مساله استخوان لای زحم نشود و شفاف سازی لازم صورت گیرد.

چمران با یادآوری اینکه اگر تخلفاتی شده باشد بی شک  برگردانده می شود، متذکر شد: دادگاه و سیستم قضایی این پرونده را دنبال خواهد کرد اما تاکید دارم که نباید وقت مان را به مسائلی که به صحن شورا ربطی ندارند اختصاص دهیم.