تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

TEHRANYNEWS.IR


به رغم همه تلاش های شهردار تهران درخصوص رفع معضلات منطقه12 هنوز مشکلات کامل رفع نشده است
تاريخ خبر: سه شنبه، 23 خرداد 1396 ساعت: 10:41

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛رئیس شورای شهر تهران در تشریح مشکلات منطقه ۱۲ گفت: متاسفانه شاهدیم که پشت خیابان های امین حضور به انبار تبدیل شده و مسایل اخلاقی در این بخش به معضلی بدل شده است که  بسیاری از افراد از شهرستان ها آمده اند که به ویژه در روزهای تعطیل باعث فساد در منطقه ۱۲ می شود.

 

 مهدی چمران در سیصد و پنجاه و دومین جلسه شورا با تاکید بر اینکه منطقه ۱۲ از مراکزی است که هم می تواند نقطه قوت و تاریخ شهر تهران باشد و هم معضلات بزرگی را دامن بزند، تصریح کرد: بسیار مهم و حائز اهمیت است که چگونه با مشکلات آن برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه شهردار تهران بارها جلسات مفصلی با متخصصان حوزه معماری برگزار کرد تا مشکلات این منطقه حل شود، افزود: با وجود فعالیت های زیاد متاسفانه اتفاق انچنانی که انتظار داشتیم رخ نداد. هرچند با توجه به برنامه هایی که شد استخری که در پارک هرندی معضل زا شده بود امروز دیگر مشکلات سابق را ندارد.

چمران ادامه داد: امروز همچنان موتورسواران، میزبانان، مهمانان و مشکلات بد اخلاقی در منطقه باقی است. از همین رو از شهردار منطقه می خواهم گزارشی از عملیات، بودجه و اعتبار سال گذشته که در طرح انضباط منطقه ۱۲ اجرا شد ارائه کند تا راه حل بهتری با کمک شورایاران منطقه ۱۲ حاصل شود.