جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 فروردين 1403     
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر خبر داد
ارائه طرح جامع فضای سبز پایتخت در سال جاری

 به گزارش خبرخودرو، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از ارائه طرح جامع فضای سبز در سال جاری خبر داد.

مهدی پیرهادی در دویست و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران پس از ارائه گزارش معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در صحن شورا با بیان اینکه اهمیت زیباسازی در ایام نوروز پررنگ‌تر می‌شود، گفت: با توجه به تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت کارهای ویژه ای انجام شد.
 
وی افزود: آتش نشانان، شهربانان و حریم بانان، پاکبانان و نیروهای بهشت زهرا (س) و نیروهای سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در این مدت تلاش ویژه انجام دادند. بازارهای میوه و تره بار ۲ هزار و ۸۰۰ تن گوشت گرم در اسفند ماه توزیع کردند و در فروشگاه شهروند هزار تُن گوشت گرم برای تنظیم بازار صورت گرفت. همچنین سه هزار و ۷۰۰ تن سیب و چهار هزار و ۵۰۰ تن پرتقال توزیع شد.
 
پیرهادی با اشاره به ۳۱ برابر شدن فضای سبز در پایتخت تأکید کرد: در حوزه آبرسانی فضای سبز شاهد تحول خواهیم بود و در سال جاری طرح جامع فضای سبز ارائه خواهد شد.
 
وی با تأکید بر اینکه تقاضای ما این است که مأموریت ها خارج از وظایف یک سازمان صورت نگیرد، گفت: این مأموریت ها باعث شده سازمان ها وظایف اصلی خود را به کندی انجام دهند؛ لذا باید سازمان ها بر وظایف خود متمرکز شوند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: