جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 7 مهر 1401     
آتش نشان ها همیشه همراهان پلیس در سوانح رانندگی هستند

به گزارش خبرنگار تهرانی نیوز، سرهنگ دکتر عین الله جهانی معاونت پیشین آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا ضمن تبریک به مناسبت روز آتشنشان خدمت تمامی این عزیزان در سراسر کشور یاد آور شد آتش نشانان در تمامی سوانح رانندگی دوشادوش پلیس راهور در صحنه حضور داشته و در بیشتر مواقع همیار همکاران ما بوده اند.

وی در ادامه افزود : بر خود واجب دانستم از صمیم قلب این روز را بر ایثارگران خادم در سازمان آتش نشانی  تبریک عرض کرده و بگویم نیروهای آتش نشانی همیشه به عنوان یک همیار و همراه بسیار مهم در کنار نیروهای امدادی، خدماتی، ترافیکی و ... در ماموریت ها و بحران های شهرمان از خودگذشتگی کرده و با تمامی عشقی که به شهروندان دارند مانند تمامی همکاران خود در پلیس راهور به دور از خانواده و عزیزانشان در تمامی ساعات شبانه روز بدون وقفه و حتی در ایام تعطیل در حال خدمت گذاری بوده و تلاش این عزیزان برای نجات جان انسان ها قابل ستایش بوده و هست.

سرهنگ دکتر جهانی در پایان افزود: نمی توان نقش آتش نشان ها در اتقاء حریق و یا در پیشگیری از بروز آتش سوزی به هنگام مواجهه با تصادفات رانندگی را نادیده گرفت. بنده به عنوان یک پلیس در تمامی 35 سال سابقه خود هیچ گاه زحمات این عزیزان را فراموش نکرده و از این جهت است که می گویم باید این از خودگذشتگی ها با فرهنگ سازی مناسب به عنوان یک الگوی بسیار عالی برای فرزندانمان در آینده باشد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: