جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 ارديبهشت 1396     
بازدید رایگان اعضای کانون های محیط زیست محلات از موزه های حیات وحش تهران

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛همزمان با روز جهانی تنوع زیستی، اعضای کانون های محیط زیست محلات شهر تهران از موزه حیات وحش داراباد و هفت چنار به مدت یک هفته به صورت رایگان بازدید می نمایند.

 

اهمیت تنوع زیستی برای انسان شامل نقشی است که تنوع زیستی در خدمت اقتصاد پویا، امنیت غذایی، معیشت و کشاورزی پایدار، سلامت انسان و صنعت دارا است.به طور کلی مفهومتنوعزیستیبهصورتعام، بهشکل‌هایمتنوعحیاترویزمین وگوناگونیزیستیاشارهدارد.

سازمان ملل متحد به همین مناسبت روز 22 ماه می را روز جهانیتنوع زیستی اعلام نمود، که در این روز از تمامی کشورها،سازمانهای دولتی و غیردولتی و همچنین فعالان محیط‌زیست خواسته می‌شودتا ضمن بزرگداشت این روز، فعالیت‌های خود را نیزبه کنوانسیون تنوع زیستی اعلام نمایند.

لازم به ذکر است، شعارروز جهانی تنوع زیستی در سال 2017«تنوع زیستی و گردشگری پایدار» نامگذاریشده است.

بر این اساس، اداره مدیریت منابع مرکز مدیریت محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در راستای ارج نهادن به نقش تنوع زیستی در اکوسیستم های شهری ونهادينه سازي فرهنگ احترام به طبيعت و حفظ غنای تنوع زيستي شهراقدام به برگزاری تورهایبازديدیک هفته‌ای رایگان مسئولین، كارشناسان محيط‌زيست مناطقونواحي به همراه اعضاءكانون‌هايمردمي محيطزيستمحلات شهر تهراناز موزه هاي حيات وحش دارآباد و هفت چنارنموده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: