جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 ارديبهشت 1396     
رئیس کمیته عمران شورای شهر
قالیباف نشان داد اهداف کلان شهر و کشور را بر هر امر دیگر ترجیح می دهد

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛رئیس کمیته عمران شورای شهر گفت:کناره گیری آقای قالیباف از ادامه تبلیغات ریاست جمهوری نه تنها به دلیل خستگی نبود بلکه نشان دادند حاضر هستند برای رسیدن به اهداف بزرگتر و به نفع کشور از اهداف کوچکتر چشم پوشی کنند.

 

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران و حمل و نقل شورای شهر با اشاره به کناره گیری قالیباف از انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد:تصمیم بر کناره گیری از انتخابات ریاست جمهوری از سوی ایشان کار پسندیده ای بود و البته یکی از وظایف انتخاباتی را برای تقویت جبهه اصولگرایان انجام دادند.

وی ادامه داد:آقای قالیباف با کناره گیری از انتخابات ریاست جمهوری نشان دادند که حاضر هستند برای رسیدن به اهداف بزرگتر در کشور از اهداف کوچکتر دست بردارند.

وی با بیان اینکه برخی معتقد بوند که آقای قالیباف به دلیل خستگی کناره گیری کردند افزود:به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد و ایشان به طور کامل آماده بودند و به طور کامل برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه داشتند اما مصالح کشور را د ر کناره گیری برای تقویت جبهه اصولگرایان و احترام به تصمیم جمنا دانستند.

به گفته شاکری، قالیباف طی سال هایی که در شهرداری تهران بوده است به اثبات رسانیده است که به دنبال شعار نیست و عملکرد و کارآیی نشان داده شده از سوی وی همه چیز را به اثبات می رساند.

شاکری تاکید کرد:تصمیم ایشان براساس شرایط بسیار شجاعانه بود و نشان داد که وی اهداف کلان شهر و کشور را بر هر امر دیگر ترجیح می دهد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: