جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 ارديبهشت 1396     
دیوارهای فرسوده در شمال تهران زیباسازی شد

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز؛به منظور آراستگی محیط شهری و زیبای منظر عمومی ، نماها، دیوارها و جداره ها ی شهری از سوی اداره ی زیباسازی شهرداری منطقه 3 پاکسازی و زیباسازی شد.

 

سید محمد رضا موسوی معاون امور شهری و محیط زیست این منطقه گفت : شستشو ،پاکسازی ، اجرای رنگ پوششی ،مرمت و بازسازی نقاشی دیواری ، عملیات باتیس کاری ،شستشوی کرکره ها و سایبان فروشگاهها با استفاده از مواد پوشاننده و واتر پلاست اجرا شده است .

وی در خصوص معابر و بزرگراههایی که از سوی اداره ی زیباسازی پاکسازی شدند تصریح کرد: خیابان شیراز ،شیخ بهایی ،ملاصدرا ،نلسون ماندلا ،شهید دستگردی حدفاصل شریعتی تا شهید مدرس و مدرس تا ولی عصر ،خیابان قلندری ،بلوار کاوه ،خیابان اختیاریه ،پاسداران شهید همت تا چهارراه پاسداران ،ستار کشانی ،دیباجی جنوبی ، شهید کلاهدوز ،نفت ، شریعتی حدفاصل میرداماد تا سید خندان، آفریقا حدفاصل ظفر تا چهارراه پارک وی ،ولی عصر حد فاصل بزرگراه شهید همت تا ونک مهمترین این نقاط بودند.

موسوی در خصوص طرح باتیس گفت :این طرح به منظور زیبایی منظر عمومی بدنه و دیواره های معابر این منطقه که براثر عوامل محیطی فرسوده شده بود و با استفاده از تکنیک " باتیس " اجرا شده است .

وی ادامه داد: آرام سازی محیط شهری ،آذین بندی معابر ،نظارت بر تابلوهای منصوبه اصناف ، حذف موانع فیزیکی بصری و تبلیغات فرهنگی محیطی از مهمترین وظایف اداره زیباسازی در سطح منطقه است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: