جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 ارديبهشت 1396     
شاکری در واکنش به اظهارات مسجد جامعی؛
این اظهارات رجزخوانی پس از خروج از میدان مسابقه است

به گزارش پارلمان شهری تهرانی نیوز؛عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: اصلاح طلبان در مورد موضوعات چالشی بودجه و حسابرسی نظرصحبت نمی دهند، آن وقت بقیه را متهم به نداشتن نظریه در بهبود گسترش وضعیت شهر می کنند.

مجتبی شاکری عضو کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درواکنش به اظهارات عضو اصلاح طلب شورای شهر که شهرداری و مدیریت شهری را متهم به نداشتن نظریه در مدیریت شهری کرده بود اظهار داشت:شورای شهر چهارم با برنامه 5 ساله دوم شهرداری آغاز به کار کرد و اعضای شورا زمان زیادی را برای تنظیم و تصویب آن صرف کردند.

وی با بیان اینکه پیش رفتن با برنامه پنج ساله نشان از آن دارد که قدم به قدم با آگاهی در مدیریت شهری پیش می رویم افزود:بودجه مترو در آغاز کار شورای چهارم 600 میلیارد تومان بود که به 2600 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد ، این نشان از آن دارد این برنامه ریزی ها بدون تفکر انجام نمی شود.

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر ادامه داد: برنامه دوم و برنامه ریزی های شورا نشان می دهد که اعضای شورا چشم اندازمعینی را تعیین و دنبال می کنند.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه اصلاح طلبان در مورد موضوع حسابرسی که موضوعی چالشی است نظر نمی دهند گفت: آقای مسجد جامعی وزیر بودند و با بودجه نویسی آشنا هستند اما نظر نمی دهند و فقط قیاس به نفس می کنند چرا که در مورد چنار 9 شاخه در تجریش اظهار نظر می کنند اما در مورد بودجه و حسابرسی نظر نمی دهند.

عضو پارلمان شهری با تاکید بر اینکه آقای مسجد جامعی نظریه ای ندارند تصریح کرد:چرا تذکر و نطقی در صحن نداشتند ؟ چرا زمانیکه رئیس شورا بودند به بودجه شهرداری ایرادی وارد نکردند، در حالیکه می توانستند نپذیرند و یا حتی تغییر بدهند اما هیچ کدام از این کارها را انجام ندادند.

شاکری با اشاره به اینکه بهتر بود زمانی که در شورا بودند فعالیت می کردند ادامه داد:این صحبت ها رجز خوانی بعد از خارج شدن از میدان مسابقه است.

وی با بیان اینکه صحبت های با ابهام و ایهام مشکلی را حل نمی کند ادامه داد:صحبت ها نباید ابهام و ایهام داشته باشد بلکه باید در صحن مطرح شود و تبدیل به یک متن حقوقی شود و در شورای شهر به تصویب برسد و این صحبت ها مشکلی را حل نمی کند.

شاکری با اشاره به اظهارات اخیر عضو اصلاح طلب مبنی بر نارضایتی از خروجی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد : اگرچه بنده هم انتقاد بر این موضوع دارم اما آقای مسجد جامعی باید بر این موضوع دقت کنند که هر موضوعی که در شهرداری پیشنهاد می شود تا در شورا به تصویب نرسد عملی نمی شود و شما که یک دوره ریاست شورا را بر عهده داشتید، می توانستید پیشنهادات شهرداری را متوقف کنید یا ایده ای جدید بدهید در حالی که ما چیزی ندیدیم وتاکید می کنم که این اظهارات تنها رجز خوانی پس از خروج از میدان مسابقه است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: