جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 ارديبهشت 1396     
رئیس شورای اسلامی شهر تهران خبر داد
در صنعت گل و گیاه با صادرات می‌توانیم از تولید داخلی حمایت کنیم

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تاکید اعضای شورای شهر تهران بر حفظ و نگهداری باغات تهران است و به خریداری و نگهداشت باغ‌ها رای دادیم.

 مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در مراسم افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه، گفت: در حال حاضر بوستان‌های زیادی در شهر تهران به بهره‌برداری رسیده و سرانه فضای سبز شهری و همچنین تولید گل و گیاه به یک نقطه قابل قبول رسیده است.

وی افزود: ما در صنعت گل و گیاه با صادرات می‌توانیم از تولید داخلی حمایت کنیم و اگر صادرات گل و گیاه در کشور رونق پیدا کند، شاهد افزایش اشتغال خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز شهر تهران در سطح قابل قبولی است، تصریح کرد: اگرچه برخی از باغ‌های شهر تهران به دلیل بی‌توجهی مالکان درختان کهن آن خشک شده و هم اکنون به یک ساختمان عظیم تبدیل شده است اما شهرداری تهران با یک اقدام موثر با خریداری باغ های بزرگ، مانع از بین رفتن آن ها شده است.

وی ادامه داد: شهرداری تهران در راستای توسعه و افزایش سرانه فضای سبز هم اکنون 8 باغ بزرگ شهر تهران را خریداری کرده تا به این امر از خشک شدن درختان آن جلوگیری کند و همچنین بتواند آن‌ها را به فضای سبز عمومی برای استفاده مردم تبدیل کند.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: