جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 10 ارديبهشت 1396     
معاون شهردار منطقه 8 خبر داد:
طرح ایجاد محله ای بدون نایلون در محله مدائن اجرایی شد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز؛معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 8 از اجرای طرح ایجاد محله ای بدون نایلون در محله مدائن خبر داد.

 

 حمید رضا فرخی با اعلام این مطلب گفت: اهالی محله مدائن با این اندیشه که کیسه های پلاستیکی به علت استفاده به صورت یکبار مصرف در حجم گسترده ، تبدیل به زباله های عمدتا غیر قابل بازیافت شده و مشکلات زیادی را برای محیط زیست به وجود آورده طرح محله ای بدون نایلون را در محله خود اجرایی کردند.

وی افزود: در این طرح ، بانوان دوستدار طبیعت و فعال در حوزه محیط زیست کیسه های پارچه ای مخصوصی را تهیه و به صورت رایگان در اختیار کسبه و اهالی محل قرار می دهند.

فرخی گفت: این کیسه ها مزین به پیام فرهنگی ، اجتماعی ، آموزشی ، بهداشتی و زیست محیطی بوده و در ایام خاص سال از جمله شب یلدا ، نوروز و مناسبتهای ملی و مذهبی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 8 افزود: به منظور نهادینه شدن کاهش مصرف کیسه های نایلونی ، با مشارکت ائمه جماعات ، خادمین مساجد محله و همچنین پرسنل سرای محله مدائن ، کیسه های پارچه ای به تدریج جایگزین کیسه های نایلونی شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: