جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 23 فروردين 1396     
راهکار عضو شورای شهر تهران برای مهار تورم های مسکنی؛
نقدینگی کشور را به سمت بخش های زیرساختی سوق دهیم

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مسکن به عنوان یک کالای سرمایه گذاری شده در شهر شناخته می شود گفت: برای مهار رشد تورم های مسکنی باید نقدینگی موجود در کشور را به سمت بخش های زیرساختی و توسعه ای سوق دهیم.

 محمدجواد تندگویان اشاره کرد: در کشورهای توسعه یافته به مسکن به عنوان یک کالای سرمایه گذاری شده نگریسته نمی شود و ما نیز باید با حفظ ثبات قیمت در بازار مسکن به این اصل توجه ویژه ای داشته باشیم.

او با اشاره به اینکه در نگاه مردم هنوز مسکن یک کالای سرمایه ای است اضافه کرد: علاوه بر فرهنگ سازی در این خصوص باید ثبات را به اقتصاد کشور بازگردانیم تا مردم با سرمایه گذاری در بخش های زیرساختی به توسعه اقتصادی کشور کمک کنند.

تندگویان تصریح کرد: توسعه اقتصادی کشور به معنای بهبود شرایط زندگی مردم است و این امر موضوعی است که با مشارکت خود مردم حاصل می شود.

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: در شرایط حال حاضر سرمایه گذاری در بازار مسکن به معنای سرمایه گذاری در یک بازار راکد است و باید به دنبال بازارهای جدید برای سرمایه گذاری بود.

تندگویان ثبات در بازار مسکن و ارتقای فرهنگ اجاره نشینی را از ملزومات این امر دانسته و اضافه می کند: اگر مردم نسبت به آینده زندگی خود بیم نداشته باشند و بتوانیم ثبات در بخش اجاره نشینی را دنبال کنیم نقدینگی کشور از بخش ساختمان سازی به سایر بخش ها سوق پیدا می کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: