جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 آذر 1395     
در سیصد و چهاردهمین جلسه شورا تاکید شد؛
برخورد با مسافرکش های شهرستانی و مشارکت مردمی راهکار مدیریت ترافیک پایتخت

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز، رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه انتظار نداریم که ترافیک اینگونه در زمان بارش باران و برف به جان شهر و شهروندان تهرانی بیفتد، گفت: باید تلاش کنیم تا به جریان بهتری برسیم زیرا واقعا مردم تهران از ترافیک خیابان ها زجر می کشند.

مهدی چمران در روند بررسی وضعیت ترافیک تهران در جریان سیصد و چهاردهمین جلسه شورا تصریح کرد: مسافرکش های شهرستانی مثل دستفروشان شهرستانی با اتومبیل به تهران می آیند و برای شهر ایجاد دردسر می کنند. به تازگی نیز پاتوق های کنار خیابانی برای آنان تشکیل شده که بر مشکلات این بخش می افزاید.

وی با اشاره به اینکه مسافرکش های شهرستانی دسته جمعی به تهران می آیند و روزها به مسافرکشی می پردازند، خاطر نشان کرد: این وسایط نقلیه علاوه بر مسائل امنیتی، ترافیک شدید را نیز به وجود می آورند. از همین رو تاکید می کنم تا این معضل در ابتدای راه است باید برای آن فکری کنیم.

چمران به مشارکت گرفتن شهروندان در زمینه مدیریت ترافیک را مهم دانست و گفت: کمک گرفتن بیشتر از مردم و دخالت دادن آنان به منظور همکاری با پلیس راهور می تواند یکی از راه حل های بهتر برای مدیریت ترافیک باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: