به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، در شش ماهه اول سال 95 نسبت به سال قبل، 15 درصد از پیام های شهروندان منطقه 3 مربوط به پسماند، فضای سبز، آسفالت، پیاده رو سازی و امور شهری کاهش یافت.
انوش جعفریان مسئول سامانه نظارت همگانی 1888 با بیان این مطلب گفت: در این مدت تعداد یک هزار و 100 پیام شهروندان به کارتابل سامانه 1888 این منطقه ارسال شد.
وی افزود: سهم پیام های انتقادی و شکایتی 8/92 درصد و سهم تقدیر و تشکر 2/7 درصد است.
مسئول سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری منطقه 3 خاطرنشان کرد: درخواست های شهروندان در حوزه های خدمات شهری مانند پیام های نصب مخزن زباله تر،آبیاری فضای سبز و جابجایی یا قطع درختان نسبت به مدت مشابه سال قبل، 7/31 درصد کاهش داشته است.
جعفریان ابراز کرد: پیام های شهروندی در حوزه ی فنی و عمران شامل: پیام های آسفالت، پیاده روسازی، انهار و جداول، 51 درصد کاهش را نشان می دهد.
وی اظهار کرد: بیشترین پیام های شش ماهه 95 مربوط به حوزه حمل و نقل و ترافیک با 2/23 درصد و ناحیه 2 با 8/13 درصد بوده است.
مسئول سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری منطقه 3 گفت: تخلفات پارکبان، رعایت نرخ مصوب پارکبان، تغییرکاربری مسکونی به اداری و تجاری، سدمعبر دستفروشان، آلودگی و مزاحمت های ناشی از ساخت وسازشهرسازی، تعمیر و نگهداری از پل عابر پیاده پنج موضوع اول درخواست های شهروندان در سامانه نظارت همگانی 1888 است.
جعفریان افزود: با اقدامات به موقع و پیشگیرانه آبیاری فضای سبز، لکه گیری آسفالت، آبیاری درختان، سدمعبردستفروشان، نظافت و شستشوی معابر، موانع فیزیکی، ساخت و احداث بنای بدون مجوز و سدمعبر اصناف بیشترین کاهش موضوعی پیام های شهروندان بود.