جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 آبان 1395     
رييس كميته ميراث فرهنگي شوراي شهر مطرح كرد:
منتظریم تا ببینیم کمیسیون خاص دولت برای تهران چه می کند؟

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداری نیوز:رييس كميته ميراث فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران با اعلام اين كه تهران به عنوان يك كلان شهر 9 ميليون نفري، مسائل و مشكلات فرواني دارد كه هر كس در هر موقعيتي بايد خود را در مقابل آن مسئول بداند، گفت: متأسفانه مسئولان دستگاه هاي اجرايي ياد گرفته اند در مواجهه با مسائلي كه پيش مي آيد، تقصير را به گردن هم بيندازند.

دکتر احمد حكيمي پور افزود: معضلاتي كه در تهران وجود دارد، چيزي نيست كه تازه پيش آمده باشد و مردم و مسئولان سال هاست كه با اين معضلات مواجه هستند و بر اين اساس، تصميم بر آن شد تا مسائل و مشكلات تهران با همكاري دستگاه هاي مربوطه و دولت حل و فصل شود.

وي به اشاره به اين كه به اين منظور، كميسيوني به نام كميسيون خاص متشکل از 12 نفر از اعضاي دولت تشکیل شده، اظهار كرد: مسئوليت اين كميسيون که شهردار تهران نيز در آن عضویت دارد با وزير كشور است.

حكيمي پور با بيان اين كه حل معضلاتي همچون ترافيك و آلودگي هوا بايد به صورت فَرا دستگاهي صورت گيرد و هر مسئولی نگويد به من مربوط نيست، اظهار كرد: كارهاي بزرگ، نياز به همكاري بين بخشي دارند و نبايد اين گونه باشد كه هر كس فقط منافع خودش را بببيند.

نایب رییس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران در پايان با تأكيد بر اين كه كميسيون خاص تشكيل شده تا به جاي برگزار نمودن جلسات متعدد و فُرماليته، به حل و فصل مسائل و مشكلات موجود پایتخت بپردازد، خاطرنشان كرد: من به عنوان عضو شوراي شهر، بي صبرانه منتظر هستم تا ببينم اين كميسيون در رابطه با رفع معضلات كلان شهر تهران چه كاري می خواهد انجام دهد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: